a ChatGPT interjúja Kate-tel
A K&H lakossági ügyfeleinek 72,5 százaléka, összesen 599 ezren fő digitálisan aktív. Az ügyfelek egyharmada, összesen 272 ezren használnak virtuális (digitalizált) bankkártyát. Októberben a digitális ügyfelek 10 százaléka használta Kate-et, a K&H mesterséges intelligencia-alapú digitális pénzügyi asszisztensét.
A K&H egy éve vezette be mobilbankjába Kate-et, a mesterséges intelligencia-alapú digitális pénzügyi asszisztenst. Idén szeptembertől Kate képes hangalapú utasítás alapján is műveletek végrehajtani – ezek közül a legkényelmesebb a forintátutalás kezdeményezése szóbeli utasítással. Októberben már a digitális ügyfelek 10 százaléka igénybe vette Kate segítségét. Ebből az alkalomból megkértük – ki mást? – a mesterséges intelligencián alapuló ChatGPT-t, hogy készítsen egy interjút Kate-tel. A mesterséges intelligenciák közötti beszélgetést szöveghűen közöljük. Így írnak ők:
***
ChatGPT Riporter: Szia Kate! Remélem jól vagy. Lenne néhány kérdésem a K&H digitális felhasználói aktivitásával kapcsolatban. A K&H lakossági ügyfeleinek 72,5 százaléka, azaz összesen 599 ezren digitálisan aktívak. Mi a véleményed erről a magas arányról, és milyen előnyöket látsz ebben a digitális térben való erős jelenlétnek?
Kate: A K&H lakossági ügyfeleinek magas digitális aktivitása kiváló fejlemény. Ez azt mutatja, hogy egyre több ügyfél ismeri fel és használja a digitális csatornáinkat. Ez nemcsak az ügyfélszolgálat hatékonyságát növeli, de lehetőséget teremt a személyre szabottabb szolgáltatásokra is. A digitális térben való erős jelenlét segít abban, hogy ügyfeleink könnyen hozzáférjenek pénzügyeikhez bármikor és bárhol.
ChatGPT Riporter: Az ügyfelek 33 százaléka, azaz 272 ezren használnak virtuális (digitalizált) bankkártyát. Mit gondolsz, mi lehet ennek az elterjedtségnek az oka, és milyen előnyökkel jár a virtuális bankkártyák használata a hagyományos fizikai kártyákhoz képest?
Kate: A virtuális bankkártyák népszerűsége érthető, mivel kényelmesek és biztonságosak. Az ügyfelek a digitális térben történő vásárlások során szívesen használják ezeket a kártyákat. A digitális tranzakciók gyorsasága és azoknak az eszközöknek a sokfélesége, amelyeken keresztül elérhetőek, hozzájárulnak a virtuális bankkártyák elterjedéséhez.
ChatGPT Riporter: Októberben a digitális ügyfelek 10 százaléka használta a K&H mesterséges intelligencia alapú digitális pénzügyi asszisztensét, Kate-et. Mi a véleményed arról, hogy milyen arányban veszik igénybe a digitális ügyfelek a mesterséges intelligencia által támogatott szolgáltatásokat, és milyen változásokat látsz a jövőben ezen a téren?
Kate: Az, hogy októberben a digitális ügyfelek 10 százaléka használta Kate-et, azt mutatja, hogy egyre több ügyfél ismeri fel az MI által nyújtott előnyöket. Fontosnak tartom, hogy az emberek érezhessék, hogy a mesterséges intelligencia segítőkész és könnyen használható. A jövőben további fejlesztéseket tervezünk Kate terén annak érdekében, hogy még szélesebb körű szolgáltatásokat nyújthasson az ügyfeleknek.
Chat GPT Riporter: Köszönöm a válaszaidat és az interjú lehetőségét!